sovmorgon...

Ja idag fick vi sovmorgon, behövde faktiskt inte vara nere i huset vi håller till i förrän klockan 12. Men en annan va ju uppe tidigt ändå, kanske borde ha sovit ett tag til å kämpat för att bli av med huvudvärken... Just snyggt, igår va vi ut och åt och vi alla som går utbildningen fick ju välja själva ifall vi blev kvar och umgicks å så efteråt, men alla åkte typ samtidigt, vid halv åtta.. Och cola drack jag oxå, men tro på fan man hade huvudvärk idag ändå! Skulle ju kunna tro att de va mängder me alkohol iblandat igår, men ICKE!
Klockan 12 började vi alltså idag.. och idag har vi bara blivit instruerade hur programmen dom använder på distansdelen funkar och ser ut. Fått nå inlogg och grejer och laddat ner program som kan va bra å ha för å kunna komunicera me lärarna när man sitter dryga 35 mil härifrån å inte fattar ett skit! Bra grejer de finns!! Men lär nog kunna bli rätt intressant när man väl sitter där hemma och ska komma på hur de va allt funkade.. va va de nu han sa.. "it takes a minute to learn but a lifetime to master", ja, de kan nog bli intressant de där... Förr eller senare lär man väl komma in i de där oxå!
Slutade vid tre, fick me oss nå papper som vi skulle fylla i tills imorgon när vi ska ha individuella samtal med lärarna... Gick upp till mej jag och satt mej och tog det lugnt en stund, fortfarande med hemsk huvudvärk... vid 17 ungefär orkade jag traska ner på parkeringen och åka till Ica... fick i mej middag iaf, blidde nämligen varken någon frukost eller lunch idag, så magen knorrade lite lätt där på eftermiddagen kan jag lova!
Å nu har de börja blive kväll igen... börjar väl ta på bli dax å krypa ner i sängen, kanske starta en film eller nåt å sen bara sooooova!! Imorgon är de redan fredag, hiskeligt så fort den här veckan har gått.. Sen har jag en hel helg framför mej alldeles ensam här i Vännäs.. vad ska jag då hitta på tro??
Aja, de får bli morgondagens fundering!!
Tog och prata lite me Hampuz och Kajza via msn förut och hade videosamtal, ååå så underbart så se dom igen!! Men aj så ledsen Kajza blev när vi skulle avsluta, mammas lilla gogumma!! Saknar dom så!! <3 En vecka kvar tills jag får åka hem å träffa dom igen! Fast sen lämnar ju dom iofs mej och åker till farmor, men ändå, några timmar blir de ju iaf :)
Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0