home sweet home..

Ja, sist jag skrev satt jag i min lilla skokartong, men nu sitter jag i soffan hemma i Torvalla... Har ju iofs varit hemma sen i Fredags eftermiddag men inte tagit mej för att skriva...
Haft en bra helg... Fredagen fick jag ju äntligen träffa mina underbara saknade skruttar!! :)

Lördag... ja, gjorde mej klar å sen ner på stan en sväng.. va å kika efter lite prylar.. lyckades iaf köpa mej en pärm, bra gjort :D Blev även ett par skor... mycket bra skor! Eller iaf tror jag att det är ett par mycket bra skor :D Å tror jag de så är de de!

Kvällen spenderades till en början hemma hos Jenny.. mycket trevligt... konstaterade återigen att likör 43 å mjölk ÄR gott!! Nästan lite för gott för att vara nyttigt för magen :P Blidde även en sväng på Plaza, alltid lika trevligt att träffa lite folk :) Ja, en mycket trevlig kväll me många skratt! Tackar för de alla inblandade :)


Söndag.. inte alls lika rolig dag som lördag :P Kan ju säga att det kändes att det var dagen efter kvällen före om man säger så... Litte lätt seg i luvan :P Men men, inget man inte överlever :D

Idag är det alltså måndag, eller det är måndag några minuter till... å vad har jag då gjort idag?? inte alls speciellt mycke... vare ner på stan en sväng... köpte mej en kabel till skrivaren, för en sån skickade dom tydligen inte me.. smaart att inte skicka kablar till en icke- trådlös skrivare! Smart tänkt, tillverkarna!!

En lugn kväll hemma... kikat idol... vissa är ju bara föööör tragiska... men nu när man vet hur de funkar me idol och uttagningarna så blir man ju mest bara less på tv4:as upplägg... men men... Sitter iaf å slötittar på tv nu... ska väl försöka sova... Imorgon är de skola igen! Via datorn... japp, föreläsningar via datorn, lär kunna bli intressant å se om tekniken är med oss eller mot oss...


Tillsvidare säger jag god natt!!


Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0