fredag... helg...

Efter en natt med väldigt lite sömn så blev de tillsist fredag..
Ännu mera information har strömmat ur munnarna på våra lärare och öronen har försökt att snappa upp allt, ifall det är ett lyckat mission, ja de märks väl framöver :D
Va iaf kortdag idag... Började halv nio, massa information då som jag just skrev å du just läste, sen eget arbete, dvs körkortsteori, hann göra en halv fas sen gick vi ner å åt lite lunch jag och några till.. tillbaka upp till de magiska huset för individuellt samtal.. ja, de gick ju som bra de! Dom ville väl mest bara veta vad man hade för förväntningar på utbildningen, vad man gjort tidigare och ja, sånt som man brukar kunna prata om...
Efter individuella samtalet  återgick jag till att göra klart fas C, rätta.... resultat... spännande, måste jag eller måste jag inte göra om den??? 68/70 Wohooooo, fan va jag e bra!!! Grön plupp på första försöket!! :D Ja, känner mej riktigt duktig att så pass mycke av teorin fortfarande sitter kvar fast man idag mest bara kör på rutin och så...
Så, slutade vid 13... knatade upp till mitt lilla rum... å här har jag varit typ sen dess... va ner på byn (eller va man kallar de, dom kanske säger samhälle här, va vet jag?) en sväng och skulle hämta mitt paket som skulle komma me bussen, men icke, ne för paketen går till Umeå och lastas om där och körs me andra bussar ut... meeeen så jävla typiskt!! aja, kommer på måndag iaf.. bara hoppas jag hinner ner och hämta de innan dom stänger då!
Kvällen fram till nu har typ bestått av att sitta vid den här dumburken, ja finns inte så mycke annat å göra på ett rum med ett bord, en stol, en säng, en toa, en dusch och ett handfat... Tur att det finns måååånga sidor på internet som inte är utforskade :P synd att uppkopplingen inte alltid vill som jag vill, men å andra sidan tar de längre tid å utforska :P
Nee.. blir väl en stund till vid den här burken, kanske starta upp nån film å sen sova... har ju fortfarande kvar huvudvärken som attackerade (stavning, tack) mej i onsdags... men men, den lär väl försvinna den oxå så småningom...
Trevlig helg! Själv funderar jag på att eventuellt leta mej till Umeå imorgon, läskigt!!!
Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0