försvunnen??

Nejdå, jag har inte försvunnit, har bara haft lite mycke å göra :)


Den här veckan har bestått av en del föreläsningar samt uppgifter, både i grupp och individuella... Eller rättare sagt en stor individuell uppgift... en deltenta... sjukt jobbigt, men nu är den klar och inskickad och har dessutom tid över, hade till 12.00 idag på oss att skicka in den! Om den är rätt utförd har jag ingen aning om men har gjort mitt bästa att svara på frågorna och samtidigt få till en löpande text...


Som att det inte vore nog me skolarbete så kom jag igår på att det skulle behöva göras om på ungarnas rum.. sagt och gjort, rev ut allt utom sängarna, städade ordentligt och ställde in en ny hylla. Nu har dom faktiskt ett rum dom kan leka inne i oxå och inte bara sova! Vart lite för mycke saker därinne när jag behövde någonstans att ställa soffan... Men nu ser de som sagt ut som ett rum igen! Bara leksakerna kvar som ska in där.. Men dom ska jag gå igenom innan jag ställer tillbaka... så mycke rat i alla dessa lådor, så mycke som aldrig används och säkert en hel del trasiga saker oxå som kan få flytta till soptunnan :)


I övrigt har det väl varit en ganska lugn vecka... dagis, skola och vanliga vardagssysslor... typ...


Ne, har inte tid å sitta här å skriva, måste ta tag i resten av hemmet som inte vart så hemskt fint efter utflyttning av möbler igår... ska dock köra upp bokhylla och soffa till Nälden idag så då kommer jag även att få ett vardagsrum :) Magiskt!


På söndag bär de förresten av upp till Vännäs igen för intensiv pluggning i två veckor.. Är det någon som har vägarna förbi nästa helg så hojta till! Helgerna på vännäs läger är inte allt för spännande vill jag lova!


Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0