söndag kväll...

.. ojoj, måga dagar sen nu.. Å jag som skulle va så duktig å skriva varje dag.. nästan... får skärpa till mej helt enkelt :)

Veckan gick riktigt fort faktiskt... vi har övat, övat, övat och övat liiite mera ändå! I torsdags hade vi vår första körlektion.. va skoj :) Fick bedömning å så men den här va mest övning på hur de kommer se ut sen när vi ska ha lektioner och faktiskt bli bedömda på riktigt... Gick riktigt bra om jag får säga de själv! Några felsägningar, men de är väl sånt man får räkna me när man ska rabbla en hel ramsa och samtidigt göra sakerna... simultankapacitet- det är något som krävs :D

I fredags gjorde vi tenta... och jag då som inte gillar att läsa i böcker hade ju självklart inte läst så mycke innan.. bläddrat igenom anteckningarna ifrån föreläsningarna och gick in med inställningen- går de inte vägen så får jag väl göra om de då! Men tror faktiskt att de gick vägen.. svarade på alla frågor iaf :) Så nått rätt MÅSTE jag väl ha?! 

En helg i vännäs... eller ja, igår lördag bar det iväg till Umeå, och in till självaste stan!! :O Hittade nånstans att parkera bilen och börja prommenera... för er som inte varit i Umeå kan jag lova att det är inte ett dugg likt Östersund!! Man är ju som van hur de ser ut i stan och gågatan och så.. här ser de ut.... jaaa.. inte alls så! Man går in i ett hus på en sida, hittar massa affärer sen kommer man helt plötsligt ut på andra sidan, och där finns ännu mer affärer och kanske till å me en ingång till ett nytt stort hus med massa affärer under samma tak för att man sen ska göra samma sak där- gå ut på en annan sida och tillsist knappt veta vart man är... Ja, men hittade iaf de jag behövde, så nu är jag glad :) 

På väg från Umeå kom jag på att några i klassen har sagt något om ett stort intersport och att där oxå skulle finnas massa butiker... letade reda på adressen till Biltema, som oxå skulle vara där.. knappa in adressen till biltema i gps:en och börja följa tantens enerverande röst... Hon lurade mej... förstår varför folk  med gps kör mot enkelriktat... Jävla kärring att luras!!!!!!! Efter mycke om och men kom jag fram till destination.. dock FEL!!! gps:en hade omvandlat mitt Fogvägen till Fogdevägen... ja, mitt inne i ett bostadsområde alltså... tyckte väl att de kändes lite knepigt när jag for å snurra, men man vet ju inte.. blev ju som ett litet industriområde på slutet.. men ICKE! Jävla gps!!! Sökte istället biltema-umeå på gps och hamnade rätt :D In en sväng där å kika... sen rusta fanns där oxå å så massa annat men dom hade hunnit stänga eftersom klockan va närmare 17... 

Lyckades på kvällen få till så jag kunde kolla på film och på tv :D Synd nog va de ju inge bra på tv, men film kunde jag ju kolla på iaf... 

Idag har det bara varit lugnt för min del... vare ut en sväng och fått lite luft... tvättat lite kläder.. tvättade faktiskt igår oxå, men kan inte köra allt direkt, för de finns ingenstans att torka kläderna förutom tumlare.. och jag vill inte tumla allt... Vågat mej in i köket och kokat nudlar... konstaterat att Icas laktosfria mjölk smakar allt annat än bra... och nu sitter jag här... har tv:n på i bakgrunden där dom visar gustafsson 3trappor eller va de nu heter.. håller på inväntar att Sex And The City ska börja, har ju inte sett den filmen så de blir ju en kanonkväll de här :) 

Måndag och ny vecka imorgon, sen får jag åka hem!! Ska bli skönt att få komma hem och ha ett socialtliv även på eftermiddagar och helger :P

Saknar mina små go´troll väldigt väldigt mycke! Men hade jag varit hemma i helgen hade jag ändå inte fått träffa Hampuz något, han har varit hos momma och bakat och allt va dom nu har gjort... verkar som han haft det fullt upp med att vara mommas hjälpreda iaf! 

På återseende!! Over And Out!!

Kommentarer
Postat av: Maya

Ha det bra och lycka till med studierna

2011-10-03 @ 18:45:44
URL: http://mayasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0