nytt kapitel...

.. ja, idag tror jag att det är färdigt för att avsluta ett kapitel helt och vända blad.. påbörja nästa... blir intressant och se vad som kommer hända i nästa kapitel i mitt liv... har inget bra namn på de kapitel jag just nu avslutar.. men kanske kommer på ett så småningom... boken är väl inte färdigskriven ännu?? 

Idag har vi haft "körlektioner" igen... jag skulle vara lärare på moment 3c- nedväxling.. sjukt krångligt när man själv bara gör sakerna på rutin och man nu måste tänka på vad tusan man gör och berätta... demonstrera, instruera... ja, de är en hel djungel de här me å köra bil har jag märkt! Inte visste väl jag att de skulle vara så svårt å köra bil :P

Eftermiddagen bara susade iväg! Va iväg me en klasskompis och åt middag och sen satt vi bara å surra och tiden bara sprang iväg! Sen resten av kvällen har jag faktiskt suttit/halvlegat här i sängen med datorn i knät och surrat me folk och spelat Wordfeud på telefonen :P Och avslutat kapitlet.... 

Insåg just att klockan hunnit blive rätt mycke och att jag verkligen borde försöka bädda ner mej och sova så jag orkar upp i tid imorgon... ännu mera öva... övning inför examinationen på fredag... 

Men nej, klockan mycke- sova- natt natt

På återseende! Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0