lördag morgon...

.. och två veckor sen jag sist skrev tror jag bestämt.. har varit mycke nu under tiden jag har varit hemma... första veckan handlade om perception... ögat och periferiseende... den här veckan som just nu håller på ta slut har  det varit lagar, förordningar och föreskrifter så de bara skriker om de! Me tror de trots att jag varit väldigt tveksam har gått bra, eller kollar jag på betygen för de olika inskicken så har de gått bra :) 

Första helgen jag va hemma, alltså för två veckor sen så vart de en tur till Ikea, har äntligen fixat mej en ny säng, ja ett helt nytt sovrum blev de! Toknöjd!! Och inte så dyrt heller! På kvällen vart de hyss med Jenny förstås och vi lyckades väl så småningom hamna på Plaza, men vad gjorde vi där egentligen?? Drack drinkar?? jo, så va de nog... En sjukt skojig kväll iaf :D De gör vi om nästa gång jag kommer hem :)


Förra helgen vart en trevlig helg, på lördagen kom Jenny å Tobbe hit å åt middag, sen satt vi och slötitta på film hela kvällen och självklart spelade wordfeud mot varandra :P Haha, kanske man borde ha plockat fram de "manuella" alfapetet istället?? 


Idag är det väl dags att börja packa misstänker jag, imorgon bär de av uppöver dom norrländska skogarna igen.. 3 veckor blir jag borta den här gången... får se om man överlever de :P

Igår va jag iväg och prata med en trafikskola i stan om praktikplats och det lät VÄLDIGT lovande :D Blir nog tokbra de där! Känns som att det är något som går bra iaf! Allt annat står rätt stilla eller går bakåt känns de som... 


Men nee.. ska väl ta å försöka hitta på nåt me dom här som inte tog sovmorgon i morse... får se va dagen har att bjuda på... en sväng på dollarstore blir de nog iaf, hörde att  dom hade halsdukar och känns som de börjar bli läge för sånt nu :)


På återseende! Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0