lektionsstruktur...

.. moment 3a-c, bostadsområde, ja de är vad jag har suttit och roat mej med halva dagen idag... vad är då en lektionsstruktur? Tror kanske jag nämnt de tidigre.. skriver iaf upp hur lektionen ska gå till.. syfte, mål, metod, osv... demonstration, och HUR demonstrationen går till... ja, sjukt spännande! Har just renskrivit klart den på datorn så nu är jag nog kanske eventuellt redo inför examinationen på just de här på fredag! Hoppas de iaf!!

Igår va jag och två till ut och hade lite kvällslektion.. nyttigt som tusan att testa på allt när de e mörkt oxå, för shit va mycke svårare det blev i mörker! Men som sagt, nyttigt! Va ute till strax efter nio, så självklart va de KOLSVART när vi gick ifrån läraren där vi lämna bilen och tillbaka hit upp till huset jag bor i.... fick låna en ficklampa, men den va då inte mycke till hjälp... gå först lite på sidan av en fotbollsplan för att sen gå genom skogen och till sist komma fram till huset där det äntligen fanns nå lyse, ja det är inget för mig de inte! Bestämde oss för att ska vi göra de nån fler kväll så tar vi en bil ner till läraren så vi slipper mörka skogen... Jisses vilket miljötänk ;) haha!

Idag, onsdag vecka två andra perioden jag är här är första gången jag tagit mej in i köket och gjort nån form av middag... va ju där en kväll och åt med två andra men nu gick jag dit själv och gjorde mej en sallad.. sjukt kusligt me två ynglingar som satt å skratta åt Simpsons... men tur i oturen att dom va där, behövde tydligen få lite hjälp med att öppna en burk...  aja, dom va inte så farliga, jag lever fortfarande! 

Just ja, några av oss har idag fått veta hur de gick på tentan vi skrev i fredags.. jag fick veta... läraren tyckte att det såg bra ut... resultatet blev 31,5/35 G-poäng och 12/16 VG-poäng jaa.. helt ok ändå och betyget på den tentat blev ett VG (wohoo, vi kan inte få högre betyg, lite stolt och lite nöjd:D)


Hemlängtan... ååå så skönt de ska bli att få komma hem!! Saknar mina små skruttar!! Imorgon kvAr och sen examination på fredag och sen, sen åker jag hem!! :D Å helgen är redan fullspäckad! Ska bli skoj :D 


På återseende! Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0