jaa.... va ska man säga...

... först å främst är jag inte så bra på att faktiskt skriva i den här bloggen.. men men, sånt som händer... Säger bara en sak: telia mobiltbredband + Vännäs = dålig kombination!! Ja, internet funkar inte såååå bra för mej... men ska väl försöka knåpa ner ett helt inlägg innan uppkopplingen dör... iofs så är det ju bara jag och ingen annan som vet när inlägget egentligen är klart... 

Aja... en vecka har passerat, två veckor kvar, sen får jag äntligen åka hem igen!! Eller vill jag åka hem? kanske bättre å va här för sej själv?? Vill ju träffa barnen, så därför vill jag åka hem.. men annars kan jag lika gärna stanna kvar här... Just nu känns allting väldigt uppochner... men men, lär väl va övergående de oxå precis som allt annat.. eller nästan allt annat iaf... Trodde jag hade vänt blad och påbörjat ett nytt kapitel, men är inte så säker på att hela bladet är vänt.. kanske bara halva bladet? eller rentav bara vikit ett elefantöra... jaa... svårt å veta, svårt å säga... 

Skit i de så ska jag försöka komma ihåg va vi roade oss me förra veckan... eeeh.... tisdag- MANÖVRERING, japp, sjukt fult ord när man skriver de, men ack så bra att kunna när man sitter i en bil! Nu skulle vi alltså lära oss att lära andra backa, både rakt och runt gatuhörn.. mycket spännande! 
Onsdagen, ja- forsatt manövrering fast nu skulle vi lära oss att lära andra att vända, både saxvändning, u-svänd och att man kan nyttja smågator... gick väl bra de oxå! 

Sen kom den spännande dagen! Torsdag- morgonen började med att våra lärare pratade lite om lärarsäkerhet... sen skulle vi ut i bilarna och testa! Våra lärare blev plötsligt våra elever :P Jaa... skulle jag råka ut för en sån elev som jag gjorde då, då skulle jag nog sadla om :P Haha!! Som vi skrattade! Under hela tiden här har vi nog inte skrattat lika mycke som vi gjorde under de passet! Å jisses! Men vi fick lära oss att dubbelkomando och långa armar är något att ha! 

Fredag- mycket skojig dag... NOT! Började med något dom kallar celebration, alltså avslutning på block1, dvs. moment 1-5a.. detta skulle ske med presentation ifrån de olika grupperna och vi hade även olika moment att presentera. Gick ju som smort :D Lunch efter de å sen direkt efter lunchen- Tenta- Trafikpsykologi- Perception... ja, rolig dag... som två prov på en å samma dag.. något man ser fram emot mest varje dag... NOT!! 

När tentan va klar, som för övrigt inte gick lika som smort som presentationen så vart de då helg... å helgen har spenderats här i skokartongen... Dock med någon promenad! Tog mej en promenad både i lördags och igår! 3,3km varje sväng! Och avslutade gårdagens promenad med 100 sit-ups när jag kom in på rummet *nöjd*


Idag är det återigen måndag... och idag har vi fått börja lära oss hur man lär andra att parkera.. ja, det är bra att öva fickparkering när man själv inte är någon klippa på de! Men de gick hur bra som helst! Körde inte in i nån bil eller kona!! :D När jag kommer hem ska jag ENDAST fickparkera eller backa in på parkeringar, eller?? Jaja, återstår att se :P


Nee.. kanske ska ta å göra mej ett par knäckemackor och invänta att det börjar nå spännande på tv:n så man kan bädda ner sej i sängen å försöka somna... ja, så får de nog bli! 

På återseende! Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0