ingen aning...

.. hur länge sen de va jag skrev.. men bra länge sen iaf.. över en vecka borde de vara..
förra veckan på skolan va skoj.. det går snabbare och snabbare att beta av momenten och på torsdagen fick vi köra me riktiga elever! De va kanske huuuur kul som helst! Där sattes man på prov ordentligt! Men kul! Gick riktigt bra tycker jag och min lärare lät inte som hon hade nå större invändningar heller :)

Skulle få ha elev i fredags oxå men han dök aldrig upp så då fick jag sluta tidigare och åka hem! Skönt att få köra hem medan de va ljust!
Helgen hemma va lung... va till mamma en sväng på fredag kväll och sen på lördagen va jag bara hemma och tog de lugnt.. skönt å bara vara...
Den här veckan bjuder då på distansstudier- fordonskunskap... intressant? Njaee... inte direkt, men nåt som måste göras... ska väl strax försöka göra en kraftansträngning och svara på lite fler frågor... men är ju sååå tråkigt å bara sitta å svara, svara, svara, svara.. finns så mycke annat som skulle behöva göras när man är hemma..
Igår va jag ner på den trafikskola jag ska vara på under min första praktikperiod.. va me på handledarkursen som va på kvällen... har ju varit på den handledarkursen en gång förut, men shit vilken skillnad de va å lyssna på vad som sas nu och vad som sas förut.. man hör liksom saker på ett helt annat sätt nu och tänker på ett helt annat sätt! Intressant!
Gör allt jag kan men de går inte... saknaden.... faaan... varför?? är de så här de ska vara??


Ne, nu ska jag fortsätta svara på mina frågor... har ju några timmar på mej innan jag ska hämta hem mina goskruttar från dagis! Kanske ska ta en liiiten paus från frågorna och röja upp i köket som ser ut som en katastrof!
dagens goda gärning igår- hjälpte några killar att ta sej upp på vägen efter att ha glidit av vägen ner i diket!
aja... kanske på återseende nångång...
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0