underbar och älskad...

.. av alla!? Nja, riktigt så är de väl inte.. Men men... life goes on! Å nu går de bra!
Sa ju upp lägenheten och har sökt andra... såg ju nästan ut som jag hade möjlighet att få en av dom... men nje, inte hört nå mera.. MEN min lägenhet blir jag nu av med från 1:a Januari!! Wohooo!! Så vad har jag nu för plan då? Tömma lägenheten och köra bort alla grejer och ha färdigstädat så nästa kan flytta in den 1:a.. vars ska jag ta vägen då?? Jo, jag ska bli sambo :D Kommer bli tokbra de här! Blir väl några dagar hos mamma i början av januari, blir intressant å se hur de går.. men vet ju att det bara är för en kort tid så de e klart de löser sej de oxå! Har allt annat löst sej så bra som de gjort så gör de här de oxå!!
Sista veckan på skolan nu... första dagen på sista veckan är avklarad! Idag har vi haft "kick-off" med handledarna... dessvärre kunde inte min handledare komma, men va nyttigt att få höra vad som förväntas av trafikskolorna samt vad som förväntas av oss studerande när vi är ute på praktik på trafikskolorna... Imorgon har vi praktisk examination och sen onsdag den teoretiska, sen går vi på jullov!
Va hem i helgen! Fick liiite väl mycke hemlängtan för å stanna kvar här hela helgen, å eftersom de ändå va en från östersund som åkte hit upp igår så fick jag åka med och sen åker jag med Anna tillbaka hem till storstan på torsdag!!
Kan fortfarande inte riktigt få in i min skalle att det snart är jul.. jag kollar datum hela tiden och inser att shiiiiit, de är ju bara 5 dagar kvar till julafton! Och jag ska vara här några dagar till.. kommer att komma hem torsdag.. alltså TVÅ dagar innan julafton!! Helt sjukt! Tur man inte ska hålla på pyssla på och upp med julgran å grejer! Ne, de skippar jag i år.. känns bara onödigt å plocka upp den för att två dagar senare packa ihop den när de e dax å köra bort alla grejer...
Önskar dock att vi hade kunna gjort bort allt idag eller senast imorgon så jag fick åka hem igen! Känns som det är sjukt mycke som ska hinnas me på väldigt kort tid när jag kommer hem... dom få dagarna innan jul som jag är hemma hinns inte så mycke, så de blir juldagen och annandagen att packa på å sen köra bort allt och sen städa... å apropå de så måste jag ju ringa å boka besiktning av lägenheten oxå... måste göra de nu direkt innan han går hem den där snubben på diös... Nehe.. han hade redan gått för dagen, åter imorgon... aja, får försöka komma ihåg att ringa honom då då...
Borta bra men hemma bäst... fast de inte ens är 24 timmar sen jag kom hit så känner jag redan att jag vill åka hem Nu nu nu nu nu!!!  Men men, den här veckan kommer gå fort!
Aja.. ska göra mitt bästa att hålla mej vaken nu så jag somnar i vettig tid ikväll... måste vara pigg på examinationen imorgon... blir spännande att se vilket moment de blir man får köra/demonstrera/instruera... Kanske rentav ska ta å läsa på våra "wikisar" så jag vet vad jag har att vänta mej?? Ja, vi får väl se va som händer ikväll...
Aja.. på återseende!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0