utsidan vs. insidan

Vad som visas på utsidan kan vara så olikt med vad som egentligen döljer sig på insidan.. kan vara riktigt jobbigt att alltid visa den positiva sidan, alltid vara glad... när insidan säger allt tvärtemot.. allt bara e skit egentligen å man bara vill skrika... jobbigt.. men, bit ihop eller bryt ihop... förändringar.. bra eller dåligt? rätt eller fel?? får väl se så småningom... BIT IHOP!


Va iaf ut i lördags.. blev dock tydligen ändrade planer, men va gjorde de då? hade sjukt kul!! Tack Hanna för den kvällen, de ska vi göra om!!  :D

Onsdag idag.. sjukt segt den här veckan har gått... Hampuz har inte varit på dagis varken igår eller idag och kommer inte gå dit imorgon heller.. han vart sjuk.. å Kajza har varit sjuk... feber i söndags å måndags båda två :s Inte alls speciellt spännande..

Idag va jag till optikern.. vart väl kanske inte som jag hade hoppats på.. ska tillbaka om typ två veckor och kontrollera synen igen å e den inte bättre så blir de väl ögonläkare nästa tydligen.. vet inte riktigt varför, men kanske för å få en vit käpp å titta ut en ledarhund medan jag fortfarande kan se den :p Ne men skämt å sido.. fan va jag hatar krångel me ögonen!!!

I helgen blir de jobb =) Känns bra de!! fredag å lördag 20-05! Parteeey!!! Ne men, de e kul!! :D

Nee, nu ska jag göra månadens tråkigaste grej... logga in på banken å betala räkningar... BLÄ! :/  Sen ska jag skalla kudden!! Har ju en del å göra imorgon oxå =)


Over And Out!


Hampuz & Kajza- Trollungarna mina! =) Älskar



Kommentarer
Postat av: Martin

Sköt om dig vännen!!!

2010-01-29 @ 19:57:57
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, bryt inte ihop, bit istället ;)

2010-02-01 @ 10:53:43
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0