uppdatering??

Lite klent me uppdatering i den här bloggen.. Mina kära vänner vet ju ändå vad som händer i mitt liv.. vissa vet mer andra mindre..

Dagis har börjat igen å i tisdags efter första dagen efter uppehållet så va lilleman så trött när han kom hem att han somnade på golvet i sitt rum medan han väntade på att jag skulle ta av skorna och öppna overallen åt Kajza :p

Jobb står iaf på schemat i helgen.. jobbade natten som var, gick riktigt bra :)  Va hemma vid halv sex nångång i morse.. får väl se va klockan blir innan man e hemma i natt... börjar 20.00.. yeeey!!


Har helt seriöst inge kul alls å skriva... Å dessutom verkar de va nå fel på någonting så det tar ju evigheter innan jag ens ser vad jag skriver.. de bara hackar hela jävla tiden.. skiter i de här nu!!


En rolig sak som hänt förresten, Hampuz har börjat prata jätte mycke =) Å dessutom har han i princip slutat använda blöja på dagarna =)  Kajza växer så de knakar och tycker att majs å potatispuré är en bra uppfinning :p


Over and Out!!

Hampuz & Kajza- trollungarna =)





Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, va kul att grabben börjat surra, va är de han säger då? :D

2010-01-18 @ 18:36:18
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0