Nytt år...

Jaha, då va de nya året här då... Hur firades de in då? Jo, på jobbet.. Helt sinnessjuk natt.. trodde seriöst inte att de va så mycke folk som va ute på stan å svira på nyår.. trodde dom flesta va i stugor i fjällen jag.. men icke!  Även nyårsdagen spenderades på jobbet, inte mycke folk ute men blev en trevlig kväll/natt ändå =)

Va på krogen i lördags me b.la Emelie =) Skoj skoj!!! Det måste göras om!!

Så, vad ska man hoppas på sker det här året då? Vad vill jag ska hända? Har faktiskt ingen aning...

Imorgon blir de nog stan en sväng på kvällen.. får se vad som händer... ska sova på saken tror jag..

Ne.. de här va inge kul..


Hampuz & Kajza- småskitarna mina!!


Kommentarer
Postat av: Martin

dags för en uppdatering här tror jag ;)

2010-01-15 @ 15:29:58
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0