eeeh....

ja, rubriktorka idag då...

ännu en vecka lider mot sitt slut, bara helgen kvar.. E ju som tänk man ska ut på lördag då! Lär kunna bli sjukt skoj!!

Va har hänt i veckan då? Jo, va tills stan i tisdags me Malin å självklart Kajza =) Å sen blev de en tur på onsdagen oxå me Emelie =) Skoj skoj!! Å nu e de torsdag, kväll... sitter å kikar på Made In Sweden.. har en sjukt jobbig huvudvärk och funderar seriöst på att lägga mej å sova.. Lyckades ikväll me konsten att ha båda kiddos sovande före 20.00 :o

Ne, fredag morgon... får se va den bjuder på för skoj.. blir nog en sväng till stan för å försöka få mej en tid hos optikern för å kolla hur dåligt jag egentligen ser :S å så va de en sak till jag skulle göra, men som vanligt sviker mitt minne mej...

Ne fan, de här funkar inte... titta klart på Made In Sweden... kanske byta batteri i tangentbordet??

Over And Out!



Hampuz & Kajza- trollungarna mina! - Älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0