mjaha...

Satt mej här igår och tänkte skriva, skrev två rader och insåg att: Nee, jag har fan ingen lust å inge intressant att skriva heller...

Har inte mycke mera att skriva om idag, men gör ett nytt försök..

Snabbspolning av vad som hänt sen sist: Vare hemma me kiddos, jobbat, å nån utgång- som dessutom varit förbannat skoj!! Finns dock en sak jag saknar,- Bella!! Du måste komma hit!!

Längtar till Mars, då ska jag börja jobba lite mera, ska bli sjukt skönt! Klättrar på väggarna av att vara hemma hela veckorna! Är de illa när man ser fram emot att få jobba på helgnätter?? Många skulle nog svara JA... Men sån är jag.. Trivs ju me mitt jobb, alla arbetskamrater, är nog trots allt dom som gör att man står ut me att jobba.. tror inte alls att det hade varit lika kul att jobba om det hade varit surisar hela bunten! Tur att ni e så braiga :)

Igår så vände sej äntligen Kajza från rygg till mage! Lite bekväm av sej lilltjejen! Mycke behändigare att bli vänd me hjälp av någon annan :p Å nu är de tänder på gång oxå.. inte många sekunder varje dygn som är gnällfria nu inte! Tur det är övergående ;)

Hampuz då, vad pysslar han me? Surrar öronen av varenda person han träffar, leker så gott han kan me Kajza när hon springer runt i gåstolen, å så får han sina vanliga vansinnesutbrott... ja, han e precis som vanligt, å lika go som vanligt när han väljer att vara på de humöret :) Go´ bubben :)

Nee, nog för den här gången.. duschen nästa å sen sängen!!

Over And Out!!


Hampuz & Kajza- Trollungarna mina! Älskar!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Johanna, klart jag ska komma! Saknar dig också :)

O när jag kommer ska du påminna mig om att jag ska lämna tillbaka prison break boxarna :D

2010-02-18 @ 06:18:28
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

Du har ungefär lika mycket motivation som mig med att skriva blogg numera ;)max 1 gång i veckan får räcka haha :P

2010-03-05 @ 14:28:05
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0