Lycka!

Lyckan är total, har två underbara barn, en liten skruttas som busar, bråkar, jävlas å är sååå underbart gosig!! Sen en liten tjej som är så otroligt söt å mysig! Gör inte så mycke väsen av sig förutom när hon blir hungrig eller har en rap på tvären :p Gullungar!! Sen har jag även en "karl" i mitt liv som jag älskar minst lika mycke som mina underbara kids!!

En annan lycka är att vi idag va på stan och gick igenom Domus för å kika vilka butiker som ska öppnas där å till MIN lycka står de CUBUS på en av rutorna till en blivande butik :D Yeeey!! De innebär att man inte behöver åka till Sundsvall längre för å kika på finfina barnkläder på CUBUS =)

Mindre lycka; även de när vi va på stan, Dennis fanns sej ett par nya jeans å en ny pall-ryggsäck till jakten... ja, shopping till honom, å va fick jag shoppa då?? Jo, välling å blöjor på coop, jippi va roligt! :p haha!!!







Underbaraste!!


Hampuz och lillgumman- underbaraste i världen!          Dennis, min älskling nu och för alltid!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Guuuuuuuuuuuuuuud vad söta dom är!! Hälsa till min kompis Hampuz och hans lillayster ;) Puss

2009-09-02 @ 23:44:39
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: Tina

Så fina :)

2009-09-03 @ 00:56:17
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0