Friska luften!

Efter en väldigt seg start på dagen så lyckades vi ta oss ut i friska luften, även att vi va ute i typ 3 timmar å bara strosa omkring, eller ja, en halvtimme satt vi å passa solning, men annars har vi varit ute hela tiden!! Nu är vi åter hemma igen.. Kajza har just ätit och släppt ut maten bakvägen...

Helgen har varit sjukligt lugn.. inte gjort nånting faktiskt... eller jo, va ju till Nybodarna igår för å gratta Dennis mamma som fyller år idag... Smörgåstårta bjöds de på där =)

Nu sitter jag bara å väntar på att Dennis ska komma hem... Hoppas det blir snart så man kan göra nån middag... börjar bli lite hungrig...

Vill göra om min blogg... har hittat en sida där de står jätte mycke hur man kan göra och hur man ska göra, men de e just de att få tummen ur å faktiskt göra de, inte bara läsa hur man ska göra...

Ne, plikten kallar.. har en som står å tjatar om trakoooor å en liten mindre som ligger i babysittern men inte verkar helt nöjd.. Ska nog ta å plocka upp henne å sätta mej å gosa en stund, de brukar vara bra =)

Tjingtjing!!


Hampuz & Kajza- Min små älsklingar!!            Dennis- Min älskling, nu och för alltid!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, hittar du nå snygga designer o får kläm på de där så hör av dig o hjälp mig också :D

2009-09-22 @ 15:10:22
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Tina

Härligt att höra att det är bra med er! Fint namn de blev på tösen :) Vad var det för sida du läst om hur man gör om bloggen då?

2009-09-24 @ 17:27:36
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0