Flyttning!!!

Skulle ju få byta lägenhet 1:a oktober, men hade sån jäkla tur så vi fick nycklarna redan i onsdags å började flytta redan på eftermiddagen/kvällen då!! Nu är nästan allt borta från gamla lägenheten, vi har hämtat lite saker från Nälden där vi har haft allt stående!! Nu har vi en soffa att sitta i!!! Sååå underbart!!! Det jag har saknat mest under tiden vi bott i lilla lägenheten är möjligheten att sätta sej i soffan!

Nu saknas de lite gardiner!! Tror nog att jag å Suss drar till svenstavik å Dollar Store idag å inhandlar lite bra å ha saker =) Typ panelvagnar å nå enfärgade panelgardiner som passar me dom mönstrade jag har... Stolsdynor är oxå något som behövs!! Ja, vi får se vad som finns å va som passar =)

Har iaf varit en heeelt ok natt i natt!! Kajza somnade ordentligt vid halv tolv ungefär å vaknade inte förrän halv fem! Å då när jag tittar i Hampuz säng ser jag att han är borta! :o  Han hade visst vaknat, klivit upp å gått å lagt sej på soffan å sov så sött där istället :p lilla gofisen!! Kajza åt iaf, somnade om och sen vaknade Hampuz halv åtta ungefär å ville ha lite välling, efter vällingen somnade han om innan han nuddade kudden tror jag, å så fick jag fortsätta sova till ca halv tio :) Ja, en heelt duglig natt :)

Nu tjatar Hampuz på mej, så de e dax jag lyfter på röven å springer iväg... Kajza ligger å sover så sött i babysittern =)


Tjing tjing!!!


Hampuz & Kajza- Mina små älsklingar!!                Dennis- Min älskling, nu och för alltid!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack tack! Det verkar vara en bra sida :)

2009-09-25 @ 17:56:00
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0