Fääääärdig!!!!

Äntligen klar me urstädningen av den andra lägenheten!! Lämnade in nycklarna tidigare idag! Känns hur skönt som helst å va klar me den å kunna fokusera på att få finfint i nya hemmet =) Det har faktiskt minskat på kartongerna i eftermiddag! Dennis bar ner  massa saker till förrådet å så har vi lyckats packa upp lite mera! Ser ju iaf ut som ett hem nu! Gardiner sitter ju till å me uppe =)

Lyckades efter lite övertalning få lillskruttas att somna i sin egen säng ikväll =) Först va de väldiga protester men efter lite lugn konversation i soffan så gick han me på å gå å lägga sej!! Jag lyckades!!! *stolt*

Imorgon e de torsdag igen, fasen va veckorna går fort! Lillgumman blir 5 veckor imorgon :o jisses!!! Veckorna rusar verkligen iväg!! torsdag ja, sista dagisdagen för den här veckan... sen är de ledigt tills på tisdag..

Lördag ska jag jobba =) Fan va naaajz de ska bli, hoppas de e massa roligt folk som jobbar oxå! 17-23.30 då är jag på donken å irrar omkring som den yra höna jag är :p


Ne fan, kiddos ligger å sover, i sina EGNA sängar, kanske bäst man tar å kryper ner själv oxå? jo, så får de bli!

Tjing tjing!!


Hampuz & Kajza- Mina underbara små älsklingar!!         Dennis- Min älskling, nu och för alltid

Kommentarer
Postat av: Marielle

Bebistiden är ju snart förbi :/ Vad väger och mäter lillpigan eran då? :) Jo tack, bara bra. Tråkigt med höst och kyla.. Hur är det med er?

2009-10-07 @ 21:23:29
URL: http://mvaltersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0