090910

Idag blir lillskruttan 2 veckor! Tusan va tiden går fort!! Imorgon är alltså sista dagen på Dennis ledighet å sen får jag allt klara mig själv på dagarna.. jisses, hur ska detta sluta?! Me sovmornar om man tittar på hur de blev idag iaf... Hampuz skulle va på dagis 9, men så blev de inte, ist vaknade jag klockan 9 när mamma ringde å väckte mig... äh, sånt som händer! Men frågan är hur tusan de kan hända när man har en pytte liten å en 2års skrutt hemma?!?! Ja, dom sov väl gott dom oxå!

Nu e jag ensam vaken, Dennis ligger å trynar kudde bredvid minstingen i familjen å Nero ligger i sin säng å sover han me...

Om en timme ungefär ska jag va nere på bvc å väga våran lilla tjej, blir spännande att se hur mycke de lilla matvraket gått upp sen förra torsdagen! Sen direkt efter de så ska jag åka till momma å sälja lite ljuslykta å ljus! Ha, en beställning om år till Partylite, man kanske inte e så aktiv försäljare då:p Men några kronor extra till mig blir de ju iaf =)

Ne nu låter de i mitten av sängen, kanske dax å gå å fixa lite välling å göra lillstumpan iordning för en tur ner på byn! Blir förresten i bilen så vi kan åka på en gång sen! Har ju fått tillbaka min bil efter pappas å Dennis fixande, så nu e de inge problems längre =)

Tjing tjing!!


Älskar mina underbara småttingar!!!                                 Dennis- Min älskling, nu och för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0