typ...

Ja, en sån rolig rubrik blev de idag...

Länge sen sist nu... har liksom inte nå intressant å skriva egentligen å så fungerar ju internet såååå bra så man verkligen känner att man orkar sätta sej å skriva... skit-internet!!! Måste verkligen skaffa en riktig uppkopplig å kasta allt vad heter mobiltbredband åt helvete!! Typ...

Såå, vad har hänt sista tiden då?? Nja, inte allt för mycke.. varit hemma, ut på nån tur till stan, varit hemma lite till å så jobbade jag ju faktiskt i lördags! Kul som fan å jobba lite å inte bara va hemma på kvällarna!

Kajza växer så de knakar, va på bvc igår å vägde/mätte, 54cm lång å 4410gram! En riktig liten knubbis börjar hon bli :p 6 veckor idag, alltså gått upp 1200gram på 6 veckor! Om en annan skulle göra de skulle man ju gräva ner sej :p

Va till veterinären me Nero idag pga att han har varit slö, hängig och dessutom har fått nå utslag på magen och armbågen som verkar klia... vi fick i uppdrag att tvätta honom me de ohyggligt billiga schampot jag glatt fick me mej hem (dock inte "for free").. Han ska alltså badas två gånger i veckan i 6 :o veckor!!! jisses, blir intressant de här!! Ne, men blir nog bra, hoppas utslagen försvinner å de slutar klia... har ingen jätte lust att behöva åka tillbaka dit och starta nån jädrans utredning om va de kan va han har fått, typ nå jäkla hudsjukdom eller nå liknande... Ne han ska vara frisk å kry!!

Tänkte försöka lägga upp nån bild, men hinner inte, är någon som talar om på sitt egna språk att jag ska lyfta på röver å hämta henne å byta blöja... så de e väl bäst jag lyder =)

För övrigt så längtar jag tills på lördag för då kommer Bella =) Om du läser detta Bella så glöm inte kameran, du ska få agera fotograf, för du får alltid till så bra bilder =)

Tjing tjing!!


Hampuz & Kajza- Mina små underbara älsklingar!!          Dennis- Min älskling, nu och för alltid!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Klart jag har bestämtmig för att ta mä kameran :D De gäller bara att mitt minne är väloljat så de finns mä på komihåg grejer :D

2009-10-08 @ 16:51:54
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0