Magsjuka?? :/

Jaha, så va de dax för en liten snabb uppdatering om vad som händer på dagarna... Senaste tiden har vi nog inte gjort allt för mycke... Hampuz har varit på dagis å jag å Kajza har lega hemma å slöa :p

Jobbade faktiskt i onsdags, stängning... trevligt trevligt.. Sen så jobba jag i fredags natt oxå, synd bara de va så klent me folk... slutade 3 på natten.. Å tro int´på fan att jag blev stoppad av polisen på vägen hem sen!! Halv fyra på morgon stoppar dom en stackars mej som e på väg hem!! Först låg dom bakom ett bra tag å sen så jävlar blinka dom me alla jävla lampor i alla möjliga färger så då va de väl bara å stanna... Kolla körkort å så fick jag blåsa,- konstaterades att jag va nykter!! Jaha, som att jag inte redan visste de då?!?! :o

Fick sova ungefär 3,5 timme innan de va dax å kliva upp för å åka på nån höstmarknad... gick förjäkla dåligt där, ohyggligt lite folk som resulterade i väääldigt dålig försäljning... Hoppas på nån bättre försäljning nån annan gång!
Idag har vi varit till Nälden och börjat flytta upp alla saker vi har där upp på vinden i garaget.. drygt som fan, men något som måste göras eftersom de tydligen skulle in en husbil där våra jävla överblivna möbler å allt annat skit står... Blev iaf bjuden på middag hos pappsen när vi kom dit sen =) Mumma =) 

Hampuz mår inte speciellt bra verkar de som.. både igår och idag alldeles efter han ätit så har allt kommit upp igen... vill som inte tro att de e magsjuka, men nu när han fortsätter kräkas när han får i sej nåt så är de väl bara att konstatera att det nog är den där förbaskade magsjukan som angripit honom :(  Nu ligger han på soffan å sover.. får väl se hur länge han får sova innan/om de börjar igen..

Mwepp, kanske lägga sej på soffan å vila en stund... känns som de kan bli en lång natt i natt....

Ja, nu vet ni va jag har gjort :p

Tjing tjing!


Hampuz & Kajza- Mina underbara små älsklingar!!             Dennis- Min älskling, nu och för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0