jahopp...

ok, de här e illa, nu har jag försökt skriva en första rad fyra gånger men suddat bort allt och börja på nå nytt... borde kanske ge upp å gå å lägg mej istället??

Va på bvc me kiddos igår, Kajza växer som hon ska, 4980gram å 56,5cm, stooor tjej nu =) dessutom så blev hon faktiskt 2 månader igår oxå =) Hampuz blev ordinerad att smörjas me hydrokortisonsalva... får väl se om de hjälper, hoppas hoppas!!!

Va ju för fasen på krogen i lördags!! Skit skoj =) Tror bestämt att ja träffa en hel del folk jag känner :p Aja, vilket fall som helst så va de kul!
Trots att jag va ut i lördags så sitter jag nu å deppar lite över helgen som kommer... har sett fram emot lördagen bra länge å trott att de skulle gå lösa på något sätt, men verkar inte så... ville ju verkligen iväg på kalajset!!! Inte precis så de e nå sånt kalas en gång i månaden eller nå sånt, ne de e en gång i livet!! fan, fan, fan! Men men, de e bara å bita i de sura äpplet, sitta hemma ensam me kiddos å hoppas på att Dennis har kul på älgjakten... Ja, just ja, skulle ju på loppis me momma på söndag oxå å hoppas på att bli av me lite skit ur förrådet, men även de må jag ju skippa... skit helg!!! Å för att helgen ska bli ännu bättre än va de redan verkar ska bli så lär väl ryggjäveln säcka ihop riktigt ordentligt! Är på god väg, men än står jag på benen.. stundvis iaf...

Ne, fan nu skiter jag i de här... nästa helg blir bättre, då ska jag jobba!!! härligt härligt!!!


Tjing, tjing!!!

Hampuz & Kajza- mina underbara små älsklingar!!      Dennis- Min älskling, nu och för alltid!


Kommentarer
Postat av: Bella

Vars lägger man in anmälan till positiva klubben? ;D

2009-10-29 @ 21:30:29
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

blev du nykter i lördags? :P

2009-11-01 @ 22:57:08
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv. Nej, jag har haft den i lite över ett år bara :( jävla skitgrejer :p

2009-11-05 @ 19:16:57
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0