måndag...

.. å de e kväll, å jag kan inte sova.. inge trött :/ E nattjobb som förstör dygnsrytmen... men men, skitsamma, de e kul å jobba natt =)

I fredags natt va de rätt lugnt.. men i lördags då hade folket letat sej ut å komme på  natten att donken är ett väldigt bra ställe att käka fyllemat på :p

Idag har jag å kiddos varit inne typ hela dagen, va bara ner på byn en snabbsväng för å handla till middagen, men annars så har vi hållit oss hemma... ser så kallt ut när man tittar ut å de e snö å frost överallt :/

imorgon är det en ny dag, nya friska tag.. måste upp i tid så kiddos blir färdiga å jag kan lämna Hampuz i tid på dagis, vilket är 9, sen ska jag bort på solariet och öppna till en som ska sola och efter de är de babymassage kl. 10 =)  Å efter babymassagen är de bara å traska ner på bvc för vägning/mätning samt 3-månaders vaccinationen för lillskruttan.. jisses, att hon redan blivit tre månader!! Ska bli interssant att se hur mycke lilltjockisen väger imorgon :p Ser dock mindre fram emot de där me spruta... tur Emelie ska följa me oxå!

Ne, nu må jag gå å lägga mej om jag ska orka upp i tid imorgon... Hoppas Hampuz vaknar i tid å kommer å drar mej ur sängen, annars e de lätt å snooza när ändå ingen av kiddos har vaknat...

Tjing Tjing!!

           Hampuz & Kajza- Mina underbara små älsklingar!!           

Dennis- Min älskling, nu och för alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0