fredag... helg... jobba...

Jaha, då va de fredag igen å den här fredagen innebär jobb! Samma imorgon! Ska bli skoj, hoppas de blir lite mer den här helgen än förra gången jag jobbade...

Så va har jag å kiddos syssla me den senaste veckan då?? Typ ingenting, Hampuz har varit på dagis å jag å Kajza har varit hemma å slappa...

Kajza växer så de knakar å nu har hon börjat skratta oxå å inte bara le =) Hon låter så sjukt gullig när de bubblande skratter sätter igång =)


Så vad händer i helgen förutom jobb i natt å imorgon natt?? Tänkte försöka städa ordentligt å tvätta å göra fint =) Passa på när alla andra är hos farmor! Men känner jag mej själv rätt så kommer de sluta me att jag lägger mej på soffan å slöar å e jäääätte trött istället :p

Ne, har verkligen inge vettigt att skriva så tar å lämnar de här till nån dag då de finns nå vettigare att berätta!

Tjing tjing!!


Hampuz & Kajza- Mina underbara små älsklingar!!!              Dennis- Min älskling, nu och för alltid!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Läs min blogg så fattar du :) Jobbar du mycket nu eller är du mest hemma och gosar med småskruttarna? :)

2009-11-22 @ 02:20:30
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Gubben

Ja men så har du fått sova ostört i helgen :) puss puss

2009-11-22 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0