Sömnslös...

Kan fan inte sova!! Blir galen!! Somnade runt halv tio-tio nångång, men vaknade strax efter tolv... slumrade till igen och trodde jag hade sovit nästan hela natten, men ICKE, hade sovit i 15-20 minuter.. har nu lega vaken å vride å vänt på mej sen 00.47... jippie va jävla roligt! NOT!!!!

Gick bra å jobba iaf =) Förutom att jag lyckades bränna mej, å ont som fan gjorde de oxå! Tur mäster sjuksköterskan Natalie va där å plåstra om min stackars tumme så jag överlevde sista stunden oxå... Nu mår min tumme efter omständigheterna och en brännblåsa bra =)

Ska jobba imorgon oxå, eller idag blir de väl... 11-15.15, sen bär de av till Nybodarna...

Finns nog inte så mycke spännande å skriva heller.. Men ge mig sömn!! Kommer ju avlida när klockan ringer å de e dax å kliva upp å göra iordning Hampuz för dagis och mig själv för jobb... Sova sova sova!!!

Nu är det alltså 177 dagar avklarade, 103 dagar kvar... Tiden går fort när man har roligt :p

Hampuz- The One And Only- Älskar                          Dennis- Min Älskling, nu och för alltid

Kommentarer
Postat av: Bella

Ojoj, snart är de 100-dagars :D

2009-05-19 @ 22:55:18
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

103 dagar till vad? :D nu får du allt säga, du gör mig ju nyfiken!

2009-05-20 @ 08:59:57
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0