regnigt värre...

fan va jag hatar regn!! så trist!! Hoppas på solsken på lördag å söndag, fick lite ändrad tid på lördag så jag slutar 15 ist för 19.30. Tack för det!! Fast de va ju för att jag hoppade in extra i söndags... men ändå! Tack tack!! Så när jag har slutat på lördag åker vi till trångsviken så ska jag hjälpa lisbeth å göra smörgåstårtor tills på söndag då det är både födelsedags- och konfirmationsfirande.. ja, mycke händer nu!!

Vissa dagar är det lite jobbigt att befinna sej i krokom/östersund när de ringer och mailar folk som vill komma och kolla på lägenheten på en gång.. hur ska man lyckas?? Tror snart jag åker dit och låser upp den så det är fritt fram att traska in och kolla... pallar inte av att åka 40 mil och få ett negativt svar en gång till! Nästa gång jag åker ner till sundsvall/matfors är för att lämna över nycklar och bli kvitt lgh... iaf de jag hoppas på!!! Måste verkligen bli av med den nu!
Ne, nu e de ugly betty, sen desperata hemmafruar... ryggläge nästa!! Jobb även imorgon 11-18.. sen min efterlängtade lediga torsdag... dock utan sovmorgon... ska dessutom på arbetsintervju då oxå :p inte för att jag behöver så mycke mer jobb... men men, kul att folk vill ha en å jobba =)

96 dagar kvar!!! Längtar =)

Hampuz- The One And Only- Älskar                     Dennis- Min älskling, nu och för alltid!

Kommentarer
Postat av: Victoria

VAFAAAAAN vart ska du på intervju? Jävla tur-unge :)

2009-05-26 @ 23:05:14
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Bella

Va ska du på intervju för denna gång? Nyfniken!

2009-05-28 @ 10:11:15
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Tina

jag ställer samma fråga ;)

2009-05-28 @ 17:04:12
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0