quick clean!

Jajjemen, nu har jag quick cleanat lägenheten! De innebär alltså; plocka ihop alla leksaker som ligger utspridda som man trampar på och blir vansinnig! Låt mej inte glömma alla miljarder legobitar, dom är hääärliga under fötterna när man kliver upp mitt i natten i mörkret för å pissa eller nå... NOT! Får väl se hur länge de håller sej... Har även plockat bort all skit från diskbänken så nu har vi en sån oxå =) Dennis diskade förut idag så det ser inte allt fördjävligt ut på den fronten iaf!

Imorgon KANSKE jag ska försöka orka me å dammsuga å KANSKE även skura, ser ut som de skulle behövas... Å vet du Bella, jag måste ner i tvättstugan och kolla om de finns någon tvättid!! :p Gör jag inte de imorgon kommer det sluta med att det blir alldeles för mycke tvätt för mitt eget bästa  :/

Första dagen idag på dagis för Hampuz, eller iaf inskolning på dagis, hade gått bra, lite sura miner när de va dax att gå hem, men hellre de än sura miner för att komma dit =) Får se hur de går imorgon.. Är ju bara andra dagen så det är ju inte så att man lämnar honom där och går hemmer eller nå sånt än, blir väl kanske de till veckan som kommer... Vet inte alls riktigt hur dom kör inskolningen på de här dagiset men så va de förra gången iaf... Återstår att se..

Ledig imorgon va de ja... rätt skönt! Känns att man inte jobbat på riktigt på ett tag utan bara några timmar i veckan och då bara suttit vid en dator och knappat... sjukt trött jag va idag när jag kom hem, tog mig en liten sovstund... eller egentligen lite för lång för att jag ska kunna somna i tid ikväll.. men men, va gör väl de... ledig imorgon som sagt =)

Ne, e väl lika bra å gå å kolla va lillfisen ligger å gnäller i... Han har just badat och gick direkt och la sej i sin säng, fick välling.. Men verkar ju inte vara så att han ska sova, han ska nog ligga å tjura några timmar först... Inte lika lång sovstund för honom imorgon som de blev idag...

Tänkte fördriva resten av kvällen med att kolla på desperata hemmafruar, men får väl se hur de blir me den saken... Hade tänkt kolla på Ugly Betty nu egentligen, men blev inge av me de...

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv. Naaw, tack för de iaf! Love you också :)



Johanna, tvättkvinnan :p

2009-05-05 @ 22:02:07
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jo, synd bara att jag sov bort halva dagen! :) Du måste blogga oftare Johanna vafaaaaaaaaaaaaan :)

2009-05-10 @ 15:54:24
URL: http://lavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0