onsdag...

onsdag idag, har varit sjuk sen i lördagskväll... gick ju asba å jobba på lördagen, men när jag åkte därifrån, ja då bröt förklylningshelvetet ut! Nu börjar de bli bättre, har varit hemma måndag, tisdag å onsdag.. TRÅKIGT! Hatar att behöva sjukanmäla mej :/

Imorgon ska jag iväg me Hampuz på inskolningen på dagis, va ju som tänkt så från början eftersom jag är ledig imorgon å fredag så ska Dennis jobba... Fick ta honom till dagis idag oxå eftersom att jag bara skulle sitta i personalrummet å slappa i tre timmar... sitta där å göra ingenting eller sitta hemma å göra ingenting förutom att snyta sej oavbrutet, ja va spelar de för roll??
Va hemma strax efter tolv, Hampuz filosoferade lite och sen blev de en flaska nyponsoppa och så somna han på en gång!! Väntade en liiten stund tills han hade somnat ordentligt sen gick jag å joina honom =) Har sovit som en stock, så nu mår jag faktiskt bättre! Sovit ordentligt i natt å dessutom fått typ 2,5 timmes sovning under dagen, de gör susen!!!

Ja, alltså inskolning imorgon å på fredag sen SKA jag jobba på lördag! Imorgon under inskolningen så tror jag att jag ska få gå hem, är ju mellan 10-14 han ska vara där, och under den tiden ska jag nog då försöka ta tag i städningen som har halkat efter lite... dammsuga, skura, diska kommer nog oxå behövas och så ska jag se om de finns någon tvättid imorgon oxå, har ju missat TVÅ stycken på rad nu! Så imorgon när Dennis kommer hem från jobbet kommer de va skinande rent här! förhoppningsvis....

Ne, ska ta å väcka lillskiten som fortfarande ligger å trynar kudde... så ska vi ta å gå ner på affären och leta oss något att laga till middag! Har äntligen fått tillbaka lite av inspirationen till att laga mat igen, den har varit som bortblåst för länge nu... Nu ringde Dennis, han har anlänt till Krokom, så det är bäst jag å lillskit skyndar på =)


Hampuz- The One And Only- Älskar                 Dennis- Min älskling, nu och för alltid!!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Å vad trevligt de ska bli å komma hem i morgon :)

alskar er allihopa

2009-05-13 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0