jobb, jobb å lite mera jobb...

Japp, den här veckan har bestått av jobb, alla dagar utom i torsdags.. skulle egentligen vare ledig igår å idag oxå, men va spelar de för roll om jag jobbar lite extra då?? Första öppningen idag sen typ 5-6 månader tillbaka.. ja, ringrostig är bara förnamnet!! å dessutom göra massa saker som jag ALDRIG gjort förut, men de gick bra de me! Jag å Sara fixa biffen :p Men inte nog me att jag va sjukt förvirrad och inte riktigt visste vad jag skulle göra, fick dessutom in en sjukanmälan liiite väl sent... men vi har överlevt dagen!! 

 jobb till veckan, inte ledig förrän på torsdag igen. kan ärligt säga att jag längtar till den dagen! Förhoppningsvis lite sovmorgon oxå!!

ne fan, orkar inte skriva nå... måste krama kudden.. trött som faaan!! halsbränna :(

Nere på tvåsiffrigt =) 182 dagar avklarade, 98 dagar kvar!!! de e ju fan bara drygt tre månader :o jisses!!!

Hampuz- The One And Only- Älskar                           Dennis- Min älskling, nu och för alltid

Kommentarer
Postat av: Bella

Va skönt att ni ha kommit igång mä jobben bägge två igen :)

Jodu, nu är de fan snart nära, jag har fortfarande inte fattat att de är riktigt sant än :P :)

2009-05-25 @ 22:33:45
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Victoria

AJJAMEN! Och skönt var det. Slapp ju filtreringen ;)

2009-05-26 @ 04:50:38
URL: http://lavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0