intervju..

ja, idag va jag då alltså på en arbetsintervju.. på 118100.. gick ju bra! Fast eftersom jag jobbar så pass mycke nu så kom vi tillsammans överens om att jag inte kommer hinna med någon utbildning nu utan tar det senare, typ i vinter eller nåt, om dom är i behov av folk då, annars tar vi de när dom är i behov av folk. Har ju ett back-up jobb där då om man skulle börja kräkas McDonalds-M eller nå sånt :p Fast nu trivs jag ju bra där borta! Å på två månader hinner jag nog inte ledsna så himla mycke å sen blir de ju bara roligt när man kan börja jobba lite extra igen innan arbete drar igång på fullt allvar... ska ju vara hemma å mysa lite oxå =) Å så ska jag ju försöka ta tag i de där me å läsa upp betygen.. ska försöka börja me de innan jul tänkte jag... har ju några månader att förbereda mej då =)

Idag har ja ju faktiskt varit ledig, men inte blev de nån sovmorgon för de... upp 07.50, duscha och sen iväg på VC för lite kontroller... såg ju fint ut förutom att järnvärdet hade sjunkit en hel del sen sist, så nu blir de till å knapra vitaminer, två om dagen! Hellre knapra såna än klappa ihop av järnbrist!

Imorgon är de jobb som gäller igen, 10-19! lite mördarpass.. men men, de ger ju dollars i juni =) Sen jobba på lördag 10.30-15.00 å sen e jag ledig i TRE dagar!!!! Å dessutom ska vi ju ha personalfest den 2:a juni! Kan bli skoj de!!

Ne, snart dax å springa ner i tvättstugan igen och skifta lite tvätt.. hoppas något har torkat, annars blir jag väl uppe halva natten me den där skiten!!!

Over and out!!

Hampuz- The One And Only- Älskar                               Dennis- Min älskling, nu och för alltid

Kommentarer
Postat av: Bella

Johanna, du tvättar jämt! :D

2009-05-28 @ 20:41:57
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Nej, jag har inte sett ut nån än, men de är väl snart dags om vi nu åker ;)

2009-05-31 @ 17:54:33
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0