Förbannat!!!

Förbannat va jävla svårt de ska va å bli av me lägenheten! Ger snart upp hoppet om att få den såld och skänker den till bättre behövande, för vi behöver den då fan inte! Blir vansinnig!!!!

Någon som vill köpa en billig lägenhet i Matfors??

Från något förbannat tråkigt till något lite roligare, har gått riktigt bra å jobba de två dagar jag har hunnit me, idag är de ledigdag och den slösade jag då tyvärr bort med att åka till Matfors och visa lägenhet...
Imorgon är de jobb igen å på tisdag oxå! Å dessutom börjar dagisinskolningen på tisdag oxå!!

Ne, nu ska jag nog gräva en grop

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv. Äh, jag vette faen va de ha varit mä mig idag, känslorna har varit upp o ner o de har mest varit förjävligt. Men nu är de bra igen, så de är väl grejen mä o va brud som har gjort sig till känna :p Tack för att du bryr dig! :) Kram

2009-05-05 @ 20:01:38
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0