ensam...

alldeles ensam hemma och vette tusan va jag ska göra... eller ja, Nero e ju hemma me mej, men han ligger bara å sover å suckar i sin säng..
Har suttit och läst och svarat på frågor i handledarboken nu.. skoj skoj, känns som å va tillbaka i skolbänken ungefär :p

Hampuz är hos Thunells å ska sova över där tills imorgon å Dennis han är på grillpartaj hos chefen sin.. Undrar just va jag ska sysselsätta mej me resten av kvällen, tror att jag ska hämta Dennis sen när han ska hem.. men vem vet när de blir?? inge spännande på tv heller- de e ju torsdag!

Ne blir väl att återgå till min lilla blå bok =)

Tjing tjing!!


Hampuz- The One And Only- Älskar                             Dennis- Min älskling, nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0