döende...

idag är jag fan döende! Seriöst, inte långt ifrån att somna in!! Näsan är som den värsta vattenkran, skallen sprängs strax i småbitar och halsen, ja den ska vi inte ens diskutera... bara att dra djupare andetag river som faaan!!!
Å varför har just jag drabbats av denna jävla förkylning?? å varför nu?? Jo, Hampuz har börjat på dagis, han har blivit smittad av massa baskilusker och är förkyld och han har i sin tur smittat mig... Tack tack!!
Ringde å sjukanmälde mej förut... tror inte att det är så poppis å stå å snora å snörvla samtidigt som man försöker fixa nå burgare... ne, hemma imorgon å kurera mej å hoppas på att vara fit for fight på tisdag! Tur jag jobbade ett extra pass igår...eller kanske va dumt, kan ge mej fan på att det va de som gjorde att de här helvetet bröt ut! Lägger över skulden från dagis till en viss fröken Fräki som ringde och fråga om jag kunde jobba... DUMT gjort!! Fast i slutändan kanske det är mitt eget fel, va ju ändå jag som sa ja... äh, skit samma vems fel det är... jag är sjuk.. döende... ser ljuset... måste lägga mej i sängen NU...

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahaha, men fyfan. Det är donkens fel, inte mitt :P

2009-05-11 @ 03:32:33
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Sambon

Stackars gumman min. tycker synd om dig.

Tycker du borde skylla på dom som skickar ungar som e storförkylda å snoriga på dagis.

puss på dig

2009-05-12 @ 20:25:22
Postat av: Bella

Haha, nu jävlar va de illa! :p Hoppas du kryar på dig :)

2009-05-13 @ 12:35:20
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0