23.19

Jaha, då satt man här igen å e hur pigg som helst å kan fan inte sova!! Blir tokig på de här!!! Skittrött när jag kommer hem från jobbet, men sen när de e dax å sova, ne då kommer piggheten fram! Gaaah!!
Så vad ska jag roa mig me denna natt då?? Önskar dvd:n va inkopplad så jag kunde somna till nån film, men icke, den ligger under sängen i en kartong...

Har jobbat måndag, tisdag å idag... borde va astrött me tanke på att det inte har varit allt för mycke sömn dessa nätter, men neee då... Ledig imorgon iaf =) Sen är de jobb som väntar igen, fredag å lördag...

Fick schemat för juni idag, riktigt nöjd faktiskt! Fina pass =) En vecka är väl lite sisådär, men jag lär nog överleva.. upptäckte jag har fått 8 dagar i rad! Spännande spännande! Tur de e sista veckan så man har ett tag å förbereda sej :p

Inte nog me att jag inte är trött, jag hostar som en liten gris, har fått halsbränna, vovven ligger å smaskar tuggben å till sist så är det någon granne som verkar tro att de e sjukt bra isolerat.... vet inte riktigt om de e musik, eller bara högt prat eller va fasen de e.. nåt är de som låter och stör mej iaf...

Meningslöst inlägg... men va fan, har ju skrivit nån rad nu iaf :p  Ska sitta här på min obekväma köksstol och spana runt lite å sen se om John Blund hittar igen mig...

Over and out!

Hampuz- The One And Only- Älskar                           Dennis- Min älskling, nu och för alltid

Kommentarer
Postat av: Bella

Inget inlägg är meningslöst, du lyckades fördriva min tid i nån minut iaf :)

2009-05-21 @ 13:24:11
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0