vart tog våren vägen??

ja, jag trodde ju att våren va på väg... men tydligen inte.. Här snöar de för fullt :( Vill inte ha mera snö nu, vill ha vår, sommar, sol å värme!!!

Jobbat några timmar i veckan som varit.. inte så där mycke så man sliter sitt hår och funderar på hur man ska hinna me allt precis.. Ne, de blir till å söka jobb hemma i Östersund nu, flytta kommer vi göra i slutet av april, så de e bara å hoppas på att någon vill köpa lägenheten lite fort nu! Köp, köp,köp!!!

Igår va vi till Birsta, fick tipset om att bananer i pyjamas skulle vara där, så vi tänkte att vi tar oss en tur och kikar så Hampuz får se dom =) Å jisses så facinerad man kan bli av en jättebanan!!! Ögon stora som tefat! Va tydligen väldigt spännande!! Själv funderade jag mest på hur tusan dom ser något i den där jätte kostymen! :o
Shyssta bananer :p

Har väl inte varit allt för spännande helg.. varit hemma å tagit de lugnt.. bakat bröd.. gott gott =) Tror jag ska ta mej en smörgås när de här är färdigskrivet =)

Har några cooling-bilder på pampen som e rätt nya =)

 Man ska väl va en pappa-look-a-like me handuken runt midjan =)

Med ny collegetröja från momma och nya solbrillor blir man en riktig cooling =)  Även att han e upptagen :p


128 dagar avklarade, 152 dagar kvar...

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv. Hehe, de va såhär; Henke o Tove skulle åka bort till stugan våran o hämta glass, o då skulle dom få låna skotern dit, 300 meter. Tydligen kunde man välja sköldpadda eller hare läge på skotern. Tyckte de lät skoj :D

2009-03-29 @ 19:31:29
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Carro

Naaw vilken sötnos! =D

2009-03-30 @ 12:21:23
URL: http://larssoncaroline.blogspot.com
Postat av: Victoria

Det är en tjej som heter Kristin nu, april ut, sen vet jag inte. Jag vet inte om någon vet :) Ska du komma tillbaka?

2009-03-30 @ 22:33:14
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv. Så länge jag får veta så får de vara så mycket hemlis du vill :D

2009-03-31 @ 22:08:29
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0