vad??

Ja, vad skriva?? Ingen aning.. bara dax för en liten uppdatering tyckte jag.
Har inte hänt så mycke på sistone.. mest varit hemma.. jobbade i onsdags å sen kom Hampuz hem senare på dagen :) Sen har vi varit hemma... Mer eller mindre iaf.. Hampuz å Dennis har varit hemma å vare klena och jag va in till Birsta en sväng i fredags och kika lite för mej själv.. va på biltema och inhandlade nya bromsbelägg till bilen som Dennis nu sitter ute och byter! Härligt, sen kan man bromsa utan att de låter som om allt rasslar sönder!

Idag är de tvätt igen.. sjukt le på å tvätta nu..men de blir en rätt mycke tvätt när hampuz kräks.. han kan ju liksom inte kontrollera vart de hamnar.. så all form av textil som finns i närheten är oftast de som blir träffat...

I fredags kväll fick jag mej en rejäl överraskning... ett telefonsamtal jag verkligen inte var beredd på... hade nästan gett upp hoppet om att prata med denna person igen, men helt plötsligt så ringde de! Härligt å prata med dej igen!!

ne, nu ska jag väl ut i tvättstugan igen och torka kläder!! Å tror jag må ta me mej mest alla soffkuddar ut och köra dom...dom luktar inte allt för gott :/

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv. Den är kvar :) Han kom mä budet 15 pix, jag sa nej o då sa han att de fick va :p

2009-03-08 @ 14:48:49
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill du ha hjälp med desing så ? kan du adda min msn [email protected]

2009-03-09 @ 10:17:33
URL: http://emmadesignardinblogg.blogg.se/
Postat av: Snoken

Jaha, nu är jag här och snokar igen. Ville bara säga grattis och så himla kul för er!! = ) Hoppas allt går bra och att ni mår bra!! Kramar från Krokom

2009-03-09 @ 12:43:29
Postat av: Johanna

Vem e du egentligen "snoken" ???

2009-03-09 @ 19:26:43
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: Martin

Tänkte bara säga..Hoppas allt är bra med er nu för tiden :)

Gillar din blogg ;)

2009-03-10 @ 18:15:58
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0