tomt i hemmet...

Ja, nu e de tomt hemma.. Hampuz är hos Thunells och firar lite sportlov.. så nu e de tyst å tomt hemma.. bara Nero som svansar omkring och tycker att tystheten är heeelt underbar.. men han verkar ändå lite brydd på vart den där parveln som drar han i svansen, petar i ögonen, nyper i nosen osv är nånstans... Men att få all uppmärksamhet och dessutom inte behöva dela bagage me en vagn, ja de e TOPPEN!! :p

Jobbade 3 timmar på morgonen idag.. sen hem.. fundera på va tusan man ska hitta på när man inte har en liten skitunge som springer å drar ut allt överallt... tillsist kom vi eller jag på att vi skulle åka till Hudiksvall och kika om de fanns nå skoj där! Sagt och gjort.. vi har varit i Hudiksvall... va inte så värstans spännande, men nu har vi iaf varit där :p
Vägen hem bjöd på en hel del skratt...

Vid Njurunda på väg mot Sundsvall;

Jag: Du, den där sjön va de inte mycke aktivitet på...
Dennis: Sjö?? De där är havet!! 
Jag: Hav?? Vilket hav??
Dennis: Ja, de mellan Sverige och Finland!
Jag: Jahaaa!! Ojdå....  
                                  *asg*
 

Vid ett trafikljus mitt i Sundsvall, vi har en lastbil i filen bredvid (till höger) :
Jag: Men Dennis, vi rullar ju bakåt!
Dennis: Nee, de e lastbilen som rullar framåt...

Obs! Vi har en automat, Växeln är i läga D (drive) och Dennis har bromspedalen nertryckt!! Smaaaaart Johanna!!!
En jäkla nerförslutning eller?? :p

Ja, några goda skratt blev de allt... å fler oxå, men alla dumma saker jag sagt idag kommer ta alldeles för lång tid att skriva :p

Nu är de baskemej soffan som gäller... Å sen då?? jo, ta de lite lugnare ändå om de går :p Städningen och ihop-plockningen på Hampuz rum som skulle ske idag de får bli imorgon istället... blir nog bra de!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha Sopa :P

2009-03-02 @ 19:59:38
Postat av: Bella

Haha, "vilket hav?" :D

2009-03-02 @ 23:25:32
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Dennis

Ja du älskling, du fick mig att dra på smilebanden en del i går :)din blick när "vi" rullade bakåt var oslagbar :)

2009-03-03 @ 12:02:10
Postat av: Anonym

2009-03-03 @ 13:24:08
Postat av: Martin

Haha det är lugnt..jag har fatiskt lite dyslexi, men det är mycket bättre nu än förr ;)

2009-03-03 @ 13:25:24
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0