Är våren på väg??

Ja, nu börjar våren närma sej hoppas jag! Finväder flera dagar nu, strålande sol!! Vill ju bara ha en torr gräsmatta att sätta sej på och njuta! Men icke, istället för gräsmatta är det en gigantiskt snöhög utanför... får väl se hur lång tid de tar innan den tinar bort...

På jobbfronten står de stilla... Finns inga jobb i närheten som passar för Dennis, å han e inte speciellt kräsen heller... Jag har ju mitt på Eniro, men hade inte trott att de skulle resultera i mer ledighet än jobb... 9 timmar/vecka ungefär.. ne, inget man klarar sej på allt för länge.. får väl se hur det här slutar..
Som det ser ut nu så.. ja, de blir till å sälja lägenheten och flytta hem till Jämtland igen, för där har de helt plötsligt rasat in jobb som passar Dennis!! Blir så trött!! Ja, får väl se hur de här slutar... på sätt och vis skulle de va skönt å flytta hem igen, hem til allt man känner till å så.. har ju faktiskt hemlängtan, men trivs ju ändå bra här! Jobbigt...

Idag ska jag iaf jobba 3 :o hela timmar!! 15-18.. ja, dom dagar det är jobb är det oftast bara 3 timmar... drygt, och känns inte speciellt givande heller... nästan 4 mil tur o retur för tre timmar... ja ne... inte allt för spännande..

Precis som Bella säger; Man e nog aldrig nöjd...

Vädret är jag docknöjd me! Ska se vad jag ska sysselsätta mej med innan de blir kraftansträngning...

118 avklarade 162 kvar... de tar sej!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Tycker om din nedräkning :D

2009-03-19 @ 18:06:11
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag fattar inget av din nedräkning..

2009-03-21 @ 21:47:45
Postat av: Victoria

Är du med barn Johanna? :D

2009-03-22 @ 05:03:48
URL: http://lavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0