tuuut tuuut!!!

Ledig idag =) Började dagenmed att diska, dammsuga och skura :o Duschen nästa och sen åkte till stan me Hampuz å Suss.... vi hittade dock inge skoj, så de blidde bara lite mat från willys...

Ikväll har jag å Suss varit på tut-bingo =) Skoj skoj!! Fast vinsten vi hade hoppats på va någon annan lycklig själ som fick, vi åkte då hem fattigare än när vi kom dit :p Men den som inte satsar kan heller inte vinna!
Okej att det inte blev nån vinst, men på hemvägen då hände något ännu värre!!! Bakrutan på bilen typ exploderade!!!! Bara småsplitter hela jääävla rutan, tack å lov sitter nästan hela kvar, bara lite hade trillat in i bilen när jag försiktigt smög in på parkeringen, klev ur och ännu försiktigare stängde dörren.. Helt sjukt vilken jävla smäll!! lät som om någon sköt me gevär eller nå alldeles bredvid bilen!! Huvudvärk fick jag oxå... sån jävla smäll...

Varför ska allt drabba mej?? Nu ska jag sova... jobba imorgon 11.15-16.00 Nattnatt!!

Hampuz- The One And Only- Älskar                 Dennis- Min älskling, nu och för alltid

81 dagar kvar... tänkas, imorgon är 200 dagar avklarade!! Helt sjukt!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, fy fan, på vilken bil exploderade rutan, vit audin? Mamma va mä om de där en gång på en passat vi hade, hon sa också att de smällde som fan :p



Fan va najs, grattis till de 200 avklarade :)



Tokskoj att du drar på flin åt mina inlägg, jag fick flina imorse när jag vakna o lästa smset från dig också :D

2009-06-11 @ 09:58:04
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Snokis

Ha! Vet ju också vad nedräkningen står för och jag är jätteglad för det jag också. Det är nånting jättefint iaf! = ) Nu har det ju gått så lång tid att du borde kunna avslöja vad det är för nått.



Supertrist med bilrutan, att det aldrig kan få vara helt bekymmersfritt va?! Skit också! = P

2009-06-11 @ 10:20:28
Postat av: Johanna

Snokis: Ja, du vet ju oxå, men de trista är att jag inte vet vem du är... kan du inte säga vem du är??

Ne, jävla ruta!!!

Bella: På den röda!! Tur inte Nero va me, han hade ju aldrig mera klivit in i en bil då!

2009-06-11 @ 10:51:22
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: sunniva

SV: tack så mycket :) lamin är också "sjuk", han slutar ju snart så han har varit sjuk i 3 dagar nu :P men ta hand om hampuz så att han blir frisk :D

2009-06-11 @ 13:41:40
URL: http://sunniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0