Todiloo todilej = )

På rätt bra humör just nu... just för tillfället ser de rätt positivt ut.. men de lär väl bli som vanligt, negativt imorgon... men fortsätter de va positivt imorgon blir de en tur till Sundsvall på torsdag å sen äger vi inte längre en lägenhet i Matfors!! *hoppas hoppas* Men vågar inte ta ut nån seger i förskott!!

Har haft tre härliga lediga dagar och idag var de åter till jobbet igen, fast kort pass, 11-15.15, men de räckte! Börja känna i kroppen att det är rätt tungt arbete ändå jag har... Men ska väl  inte klaga, finns dom som har de värre!! Ska jobba imorgon oxå, 11-18 tror jag å sen ledig på torsdag då och FÖRHOPPNINGSVIS åka till Sundsvall me Suss =) Men om jag jobbar till 18 imorgon, hur ska jag då hinna lura Suss att vi ska åka på bingo?? ååå vill ju tuta =)

Lever på hoppet just nu, de e ju de sista som överger en sägs de... får väl tro på de några dagar till!

Hade fått juli- schemat imorse när jag kollade... spännande värre! Några dagar som ser rätt jobbiga ut, men förövrigt helt ok! Fick ju bort ett pass en söndag så jag lär överleva, annars hade de blivit tajt!!!

Idag blev de lat-mat... pizza fick de bli, orkade verkligen inte laga nåt hemma... Men verkar inte som om de va nån här hemma som klaga för de =)

Ne tusan, tror jag ska slänga mej på sängen å slappa en stund, eller kanske rentav ska lägga mej i badkaret?? hmm.. något att fundera på några minuter...

Tjing tjing!!


Hampuz- The One And Only- Älskar                               Dennis- Min älskling, nu och för alltid

75 dagar kvar!! ååå, de närmar sej =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Halloj!

Jo, de va nästan på hemmaplan jag va :) Jag tror vi va uppe i Munkflohögen en timme eller nåt, o ner till Lit kom vi till ca 21 tiden, där blev vi inte särskilt länge, vi smaska i oss några godisar, sa hej o hej då, kramades o åkte :) Hade vi haft mer tid o inte börjat vid 7 denna dag så hade vi gjort en visit till Krokom :)

Kramar

2009-06-16 @ 20:53:37
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

Hoppas det går bra denna gång för er då ;)

2009-06-17 @ 12:16:06
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0