Studenten...

.. ja den här dagen kommer varje år, alla överlyckliga människor med vita mössor som dricker alldeles för mycke för sitt eget bästa... men ett å annat asgarv kan man ju få sej :p

Jobbat 11-15 idag och ska iväg om en stund igen och jobba 00-03.. sinnessjuk?? japp... å börjar dessutom 12.30 imorgon... ja man är nog inte fullt frisk alla gånger...

Va upp till trångsviken på eftermiddagen och fick oss lite studentmiddag eftersom i år va de ju Adams tur att ta studenten..
Kom hem igen strax efter åtta och då fick jag något otrevligt städryck... börja me å diska å skicka in Dennis å Hampuz i vardagsrummet så dom fick röja där... när disken va klar snygga jag till lite i badrummet och hallen och nu ser de ut som ett hem igen istället för ett bombnedslag =) Får väl se hur länge de håller i sej... tills imorgon eftermiddag som längst skulle jag tro...

Ne, slappa en liten stund innan jag ska skrämma igång lill-ådin å brumma in till stan å göra nattens goda gärning, jobba... å sen eventuellt skjutsa hem Adam till Trångsviken oxå...

Tjing tjing å på återseende =)

Hampuz- The One And Only- Älskar                               Dennis- Min älskling, nu och för alltid

                                                        86 dagar kvar... de närmar sej me stormsteg!

Kommentarer
Postat av: Martin

ska jag behöva vänta 86 dagar på att få veta vad du ska säga!?! :P

Känns som jag väntat flera månader på vad det är...ler

2009-06-07 @ 11:51:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Martin

jag vill ju veta vad som händer om 86 dagar :)

2009-06-07 @ 11:57:46
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0