Midsommar...

Å hej å hå vilken otroligt rolig midsommarafton man hade då... eller?? Hör om alla som ska iväg å festa å allt va alla pysslar me... själv så jobbade jag 10-16, åkte hem, satt hemma å fundera en stund på va f**'n man skulle fördriva den ohyggligt tråkiga fredagen med och det slutade med att jag å mamma åkte till vitgården på bingo... ingen lycka där heller! Så, nu har jag avklarat årets bilbingo på vitgården! Skönt att slippa ha de hängande över sej hela sommaren :p Kom iaf hem runt 23 nån gång, grannen hade storparty, iaf lät de så... sjukligt hög musik spelades men vart tyst strax efter 00 nångång! Tack å lov!!

Hampuz är sjuk... sååå jävla typiskt!!! Det sprutar ur både näsa å ögon på honom (ögonen lite bättre idag faktiskt) han hostar så det låter som om lungorna är på väg upp vilken sekund som helst och ingenting duger! Säger man ifrån när han gör något han inte får så blir han 1000000 gånger surare än i vanliga fall och slänger sej bara på golvet och gallskriker i ren panik hur länge som helst!! Ja, det är underbart med trotstiga, sjuka 22månaders "gamla" barn!!

Idag visste vi inte alls va vi skulle göra... drygt å sitta hemma å stirra upp i taket en hel dag.. stängt överallt.. ne, vi beslutade oss för att även fast snoris är just snorig och hostig så åker vi till stan en sväng, jag passar på å hämtar arbetskläderna så jag kan tvätta dom imorgon å så far vi på coop en sväng å handlar till Dennis salladslådor till veckan =)  Trevligt att komma in på jobbet och bara stå å snacka skit en stund me andra som jobbar =) Vi passade även på att äta lite lunch... Åkte bort på coop och inhandlade lite grönsaker... till min stora förtvivlan fanns inga jordgubbar!!! :( Jag som va sååå sugen på att få äta jordgubbar igen!!! Men icke!! Utan jordgubbar åkte vi hem och fortsatte dagen hemma...

En kompis till Dennis kom och hälsa på å drack lite kaffe, trevligt me lite besök =) När han hade åkt så va de operation-städa köksskåp som stod på schemat... nu BÖR vi hitta lite bättre i skåpen eftersom det inte bara är ett stort jävla kaos!! Har även rensat bland blommorna idag, en del fick flytta ner i soppåsen och en del blev "lite" glesare mellan bladen men ser nog bättre ut så småningom =)

Ne, fan så tråkigt inlägg...  ungefär lika tråkigt som min midsommar helg!!

Imorgon ska vi på konfirmation, blir intressant å se hur många sekunder Hampuz håller sej lugn i kyrkan den här gången, förra gången var det ca 180 sekunder eller nå sånt, sen gick Dennis ut med honom :p

Sängen nu kanske?? undra just om de e nå sevärt på tv... knappast.. men kanske kan somna en stund då innan Mr. Snor-Host vaknar för att sen bara ligga å vrida sej resten av natten... hoppas att inte febern kommer tillbaka!!!!! Vill verkligen inte behöva ringa på jobbet imorgon och säga: "hej, jag kan inte jobba imorgon för Hampuz är sjuk" Hatar när jag inte kan jobba!!! Men är han sjuk så är han... finns ju inte direkt något man kan göra åt saken... Även sånt man får räkna me när man har småfisar!

Hampuz- The One And Only- Älskar                                   Dennis- Min Älskling, nu och för alltid


71 dagar kvar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0