Fredag... helg?!

Nu är de alltså fredag då, å när jag stämplade ut idag så blev de verkligen helg!! Är ledig lördag, söndag och måndag!!! :o Värsta långledig!! Undra just va man ska göra när man är ledig så länge?? Imorgon blir de familjedag iaf =) Vet inte vad vi ska göra, men något lär vi nog hitta på, hoppas på att regnet försvinner och solen visar sig lite!! Börjar tröttna på att behöva ta på Hampuz mössa å vantar när de e JUNI!!!  byxor, tröja å keps ska väl räcka de?? Ne jacka mössa å tunnvantar krävs vissa dagar... *suck*

Jobbet idag då, hur gick de?? Jodå, de gick bra.. men va chockerande mycke folk.. hade fasen kö från halv elva till tre tror jag!! Så idag har de varit full rulle!! Vart lite snurrig i skallen å matt i kroppen å höll på svimma där ett tag.. va nog lite vätskebrist, blev genast bättre efter några minuters vila och lite vatten!!

Har nyss avnjutit ett bad i lugn och ro å känner mig nu som en ny människa =) Ska försöka natta Hampuz snart å krypa ner i sängen själv oxå å glo på nån dålig eller bra film på tv:n!

På återseende!!

Hampuz- The One And Only- Älskar                                     Dennis- Min älskling, nu och för alltid!

79 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Bella

Ojoj Johanna, de känns overkligt att de är 79 dagar kvar, men roligt :)

2009-06-12 @ 22:36:05
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0