Förbannade j****la skit!!!!!!

Är så arg, förbannad, frustrerad.. ja allt man kan vara utom lycklig just nu!!! "jag köper den osedd, snälla lova mig att ni inte säljer den till någon annan, jag kommer inte att ändra mig, jag behöver den och vill köpa den" Ja, så lät de för några dagar sen, igår bokades tid på hsb för att skriva papper och för en liten stund sen ringde telefonen "jag kan inte köpa lägenheten"  Hur fan kan man säga att man köper något osett och sen ändra sej när man ändå får chansen att se de?!?! Jävla satans förbannade skit!!!! Vill bara gräva en grop och gräva ner mej just nu...


Allt rasar!!!!!!!!  Det kommer aldrig att bli nån ändring!! Fy fan va förbannad jag är nu!!!


Personalfest ikväll va de ja... ja får väl se va för topphumör man e på... förbannat!!!!!!!!!!


Hampuz- The One And Only- Älskar     Dennis- Min älskling, nu och för alltid

Kommentarer
Postat av: Bella

Va himla trist de där :( Hoppas dock att humör svängde uppåt o att du hade de tummen opp på personalfesten :)

2009-06-03 @ 00:04:28
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0