Äntligen fri!!!!

Oj, såg att det va länge sen jag skrev nåt... har nog haft annat för mej..

Igår äntligen vart det en resa till Sundsvall och skriva papper, känns så skönt!! Lämnade ifrån mig nycklarna på en gång så nu behöver vi inte fundera på den där lägenheten någe mer!!!

Igår va alltså enda lediga dagen den här veckan å då sätter man sej i en bil å åker 40 mil!!! Vilken hetta!!!! Ne, inge kul... men trots tråkigt att faktiskt åka i den där hettan så va de förbaskat bra!!

Ska jobba idag oxå, 14-00.. ja, roligt va?? Ska väl ta å skicka ett sms till Suss snart å se om hon e vaken så ska vi göra oss iordning och åka in på Expo Norr en sväng innan jag börjar jobba... Kände ju som för å kika på de en sväng i år =)

Ne, försöka hitta nå lämpliga kläder kanske... ser ut som de kan bli varmt idag oxå =)


Hampuz- The One And Only- Älskar                                              Dennis- Min älskling, nu och för alltid

65 Dagar kvar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0