Trööööött!!!!!

Gooood morgon!! Sjukligt trött idag! Men de e sånt man får räkna me ibland.. va ju på tut-tut me Suss igår, å de va de värt, hon vann 1000pix! Somnade inte så värstans sent igår, vart väl strax före tolv eller nå.. men blev däremot väckt av dennis väckarklocka vid 5 i morse... tack å lov att jag va alldeles för trött för att vakna ordentligt så jag somnade om istället =)
Strax före åtta kom en liten kille å börja knacka mej på axeln för att tala om att nu är de minsann dax å vakna!! Så söt han är när han kryper upp i sängen, lägger sig bredvid å börjar surra för fullt!

Ledig igår... va in till stan me mamma å sen iväg på möte me jobbet... intressant... Ledig idag oxå.. sitter just nu och funderar på vad jag å skruttas ska göra idag.. ja, inte gå utanför dörren än på en stund iaf... skulle helst krypa ner i sängen igen, men de e väl inte ens å tänka på! Kanske ska ta å göra mej en smörgås å ett glas oboý!!

Imorgon e de jobb som gäller, 20-05, blir spännande...stråket börjar imorgon å dessutom är de löning... även att jag har samma pass på lördag!! bäst å passa på å jobba nu dom sista dagarna! Är ju bara nästa vecka kvar sen är de ledighet som gäller... å den lär ju vara i några månader..


Ne, smörgås å oboý va de...

Hampuz- The One And Only- Älskar                                 Dennis- Min älskling, nu och för alltid!


38 dagar kvar... Sinnes vad tiden går fort! Längtar...

Kommentarer
Postat av: Victoria

HJÄLP! Är det bara 38 dagar kvar?! Fan nyss var det ju över 100! Haha :)

2009-07-24 @ 16:44:54
URL: http://lavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0