Torsdag- trött å ledig...

Vaknade 05.58 å insåg att Dennis fortfarande inte hade klivit upp, bankade på honom å peka på klockan, då blidde de fart!! Tror han va ute ur lägenheten på max 5 minuter!! Hampuz va väl lite halvvaken men han somnade om å då kunde jag oxå göra de me gott samvete =) Halv åtta blev de nya dax å vakna tiden... helt ok ändå, hade ju kunna behövt klivit upp redan kl 6!!

Idag är jag alltså ledig... solen skiner iaf lite än så länge så det är väl bara till å försöka va ute så mycke som möjligt =) Funderar eventuellt på en sväng till stan å se om de finns nån trevlig människa att prata bort några timmar me =) Men ska börja me att slänga mej i duschen å bli som en människa igen, sen är de ner på kontroll halv 10 som gäller.. men sen är dagen fri att hitta på vad som helst.. vad nu de blir..

I helgen ska jag bara jobba på lördagen mellan 16-20, skrev upp så fint att jag kunde börja tidigare ifall de behövdes, men efter beskedet vi fick i förrgår så känns de väldigt dumt å jobba överhuvudtaget, skulle verkligen behöva den här helgen att åka iväg å börja rensa å fixa å frakta grejor!! Men men, blir väl till å börja me de på söndagen å hoppas på att det inte regnar då! Tror även jag ska vara lite hundvakt till Thunells lilla vovve på söndag =)

Ne, klockan börjar bli mycke, skulle ju hinna duscha innan jag vågar visa mig ute....


Hampuz- The One And Only- Älskar                               Dennis- Min Älskling, nu och för alltid

45 Dagar kvar!! Tiden bara rusar iväg!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoho! Ska ni flytta igen? :p

Imöra verkar de som att jag ska följa Jossan upp till Röde. Jag ska minsann på Kluksfestivalen på lördag, så de är väl bara att förbarma sig :D

2009-07-16 @ 21:14:46
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0