söndag...

Ännu en söndag är här... tack å lov har några timmar av denna ohyggligt dryga dag redan passerat! Söndag är verkligen en av de tråkigaste dagarna av veckan!!! Ledig och hemma själv me lillskrutt och vovven... Dennis jobbar, jobbar å jobbar lite till... Tur de bara är nu i juli som det blir riktigt så här mycke jobb för honom, sen blir de kanske åter till lite mera normala arbetstider igen... Men hellre att han jobbar så mycke nu än i augusti...

Tog å drog mej in till stan igår kväll å hängde på ett trevligt gäng ut på GIII, inte för att de va så mycke drag egentligen där men de va trevligt ändå att komma ut å se nåt annat och inte bara sitta hemma å glo =) Så tack för igår =)

Imorgon är det jobb igen, 8.30-13.00, så inget sånt där mördarpass direkt! Härligt me ett kortpass ibland oxå =) Sen har jag inte många arbetsdagar kvar innan jag går på min ledighet... Va tusan ska man fördriva dagarna me då då?? Får ju spunk av att vara ledig tre dagar och inte ha nå å göra, så va ska jag göra under hela denna ledighet??? Den kommer ju bli några månader... jisses... Måste skaffa mej en överlevnadsplan :p
Augusti lär jag nog överleva.. har en del saker inplanerat då så den månaden lär susa förbi, men sen då?? Äh, de löser sej =) Får ju nå nytt å tänka å fokusera på sen =)

Ne, ska väl försöka ta oss ut å lapa lite friskluft.. får se va vi hittar på för nå spännande... klockan har ju hunnit blivit ganska mycke å som sagt, de e ju Söndag å hur mycke kul finns å göra på en söndag???? INGET!!! Ska nog ta en tur till affären iaf å se om det går handla till nån god middag =)



Hampuz- The One And Only- Älskar                                      Dennis- Min Älskling, nu och för alltid

49 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Martin

ja men det är väl roligt med söndagar :P

2009-07-12 @ 19:54:13
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Marielle

Precis :) helt perfekt med kläder!

Nej jag har ingen aning faktiskt.. Många är säkra på att det blir en kille, andra tjej. Jag vettetusan :) Spännnade spännande!

2009-07-12 @ 20:41:05
URL: http://mvaltersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0